آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

پایان شش ماهگی

1393/5/27 19:14
نویسنده : مریم
177 بازدید
اشتراک گذاری

شاه پسرم دو روز دیگه شش ماهت تمومه و باید بریم واسه واکسن .حسابی بزرگ شدی و دوست داشتنی و الان دیگه منو خوب می شناسی و عاشق بابایی هستی هر وقت پیشش هستی داری همش می خندی با صدای بلند و من با صدای خنده ت زنده هستم عزیز دلم. خدا رو شکر دیگه شیرم رو راحت می خوری حسابی با هم رفیق شدیم. برناممون از صبح اینه که بعد از بیدار شدنت مامانی دست و پات رو بشوره و بهت شیر بده بعدش همش بازی بازی بازی. یا داریم کتاب می خونیم یا توپ بازی یا پارچه بازی (من پارچه می کشم روی سرت و تو هی می زنیش کنار و می خندی) فدات بشم مامان دیگه حسابی غلت می زنی و از این کار لذت می بری . یه عالمه عکس دارم که واست میزارم . عزیزم غذای کمکیت رو شروع کردم که دیوونم می کنی تا بخوری توی چهار ماهگی وزنت هفت کیلو و صدو پنجاه بود با قد شصت و شش. بهداشت می گفت پسر قد بلندی هستی .ایشاله سلامت باشی مهدیار گلم پسر زیبا و خوش اخلاقم .توی پست بعد عکسات رو با توضیحات میزارم.دوستت دارم پسرم همه هستی مامان و بابا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)