آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

اداهای جدید آقا مهدیار گل ما در پایان دوماهگی

1393/2/22 10:43
نویسنده : مریم
493 بازدید
اشتراک گذاری

اگه بدونی با اداهات چه حالی به من و بابایی می دی .قند توی دل ما آب میشه این روزا خیلی بامزه شدی .چند روز پیش اومدم لباست رو عوض کنم حسابی جینگولک بازی درآوردی و من هی ازت عکس گرفتم.

 

 

 

 

کلا از لباس بدت می یاد دوست داری لخت باشی .آرام آخه من چی بگم به تو . توی کشور اسلامی و این همه ادا واسه لباس پوشیدنخنده اینقدر باهات مشکل دارم که نگو حتی نمی زاری پوشک کنم پات ای خدا . بردمت دکتر آخه موقع جیش کردن جیغ می زنی و دکتر برات آزمایش نوشت بمیرم که چه وحشتناک بود و دستت رو سوراخ کردن من که توی آزمایشگاه نیومدم یعنی دل نکردم اما مامان طاهره عصبانی و ناراحت اومد با تو و کلی دعوام کرد که بچه اینقدری رو نباید آزمایشگاه می بردی .به هرحال هنوز جوابش رو نگرفتیم البته یه مشکل اساسی دیگه ت یبوست هست که هفته ای یه بار دستشویی می کنی و اینم برام شده دردسر . ایشاله که چیزی نیست و من الکی دلواپس هستم عزیزکم. مادرم دیگه همش نگرانم......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)