آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

مهدیار هندوانه می شود

1393/2/22 10:32
نویسنده : مریم
352 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه تقریبا مطالب به روز شد از این به بعد تند تند میام و مینویسم.الان دیگه حسابی بزرگ شدی و شیرین مثل هندونه ، الان دو ماه و بیست ودو روزت هست.آخر هفته ها خونه مامان جون هستیم و به تو خیلی خوش می گذره چون شیرمامان رو توی شیشه میخوری و حسابی لوس شدی به خاطر همین این هفته یه تحریم حسابی شدی و مامان طاهره بهت با قاشق شیر داد، خبر مهم اینکه عمو محمدت داره داماد ميشه و شنبه براش رفتیم خواستگاری و تو هندونه شدی میگی چجوری اينجوری:

 

 

به هرحال پسر خوش تیپ مامان داره رو به سفیدی میره و من راضی هستم از رنگ پوستش. ایشاله که  عمو هم با خانمش خوشبخت شن.این روزا حسابی دست و پا میزنی و شيطون شدی عصرها وقتی بابا علی میاد کلی باهات بازی میکنه و تو میخندی، دوستت دارم پسر گلم شاه پسر مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)