آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

پایان دو ماهگی شاه پسرم

1393/2/21 21:29
نویسنده : مریم
100 بازدید
اشتراک گذاری

دانشگاه که شروع شد حالم خیلی بهتر از قبل شد رفتن به دانشگاه منو از خونه بیرون آورد و یادم اومد که هدفهای بزرگی داشتم توی زندگی دچار روزمرگی شده بودم این مدت .با یه جعبه شیرینی رفتم دانشگاه هر چی جلوتر میریم همه چی بهتر میشه .از سه شنبه شب میریم خونه مامان جون اینا و تو پیش اونا هستی و بابایی رو تنها میزاریم خوش به حالش حداقل یه خواب راحت میره آرام

آخر دو ماهگی صبح با باباعلی رفتیم و واکسن دوماهگی رو زدیم خانمی که در خانه بهداشت بود گفت همه چی عالی هست .قدت ۶۰ سانتی متر و وزنت ۵۸۰۰ بود که گفتن خیلی خوبه .شب که شد تب کردی و من و بابا تا صبح بیدار بودیم و تو هی استفراغ می کردی خیلی ترسیده بودم اما فردا ظهرش پسر گلم خوب شد .خدا رو شکر همه چی خوبه هم تو خوبی و هم من روحیه ام خوب شده . داره در کنار تو بهم حسابی خوش میگذره شاه پسرم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)