آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

مشخص شدن تاریخ تولد آقا مهدیار عزیزم

1392/11/12 12:07
نویسنده : مریم
134 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ۹۲/۱۱/۱۲

پسرناز مامانی دیگه داریم شمارش معکوس میریم من و بابایی تا به دنیا اومدن تو.

هفته گذشته بابایی رفت بیمارستان کوثر و وقت عمل گرفت قراره شیر پسرم سی بهمن به دنیا بیاد از امروز ۱۸ روز مونده تا اومدنت

اتاق خوابت بالاخره تموم شد و من هفته گذشته همش در حال خونه تکونی بودم هردوتامون خیلی خسته شدیم می دونم اذیت شدی مامان جون بجاش خونمون خیلی تمیز شد . مثل اینکه داره عید میاد .

اول هفته گذشته رفتم دکتر خانم دکتر گفت حدود سه کیلو هستی فدات بشم که اینقدر چاق و چله شدی عزیز مامان.از بس من کار کردم تو سرت اومده پایین و من دلم خیلی میسوزه برات به خانم دکتر گفتم پسرم سرش پایینه جاذبه زمین اذیتش نمی کنه کلی ازم خندید و گفت جات امنه امنهخنده

قربون سرت برم که هشت سانت بود توی سونو.

پسرم شبا خیلی بهم سخت میگذره و کلافه هستم همش بیدارم از بس پسرگلم تپلی شده.قربونت بره مامانت

خیلی چشم انتظارتم دیگه اگه خدا بخواد داره تموم میشه این انتظار طولانی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)