آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

شاه پسرم عاشقتم

1392/7/30 17:58
نویسنده : مریم
430 بازدید
اشتراک گذاری

فدات بشه مامانی که بالاخره قطعی شد جنسیتت عزیزترینم.

تو شاه پسر منی تمام دلخوشی منی.

روز یکشنبه با مامان جون طاهره رفتیم دکتر ادیب واسه سونو به باباعلی هم نگفتم .

وقتی رفتیم داخل اتاق خانم دکتر تو همش داشتی شیطونی می کردی و نمی زاشتی درست ببینیمت .

خانم دکتر گفت معلوم نیست چی هستی اخه آروم نمی گرفتی که یهو برگشتی و دیدیم یه پسر ناز تو دل مامانی هستی.مامان جون طاهره کلی ذوقت رو می کرد.توی شکم مامانی ملق میزدی و آفتاب بالانس میزدی.

چقدر بزرگ شده بودی عزیزم .دکتر گفت همه چی خوبه و سن حاملگی با سنی که تو هستی دقیقا یک روز هست.تاریخ زایمان رو دوازده اسفند مشخص کرد.ایشاله که تا اون موقع حسابی توی دل مامامنی رشد کنی شاه پسرم و بموقع بدنیا بیایقلب

از توی مطب به بابایی زنگ زدم و گفتم که بالاخره قطعی پسر شدی و اونم کلی خوشحال شد.

ما منتظرتیم عزیز مامانی.

پسرم تمام دنیا رو برای تو می خوام .

خیلی خوشحالم که دیدمت کلی دلم برات تنگ شده بود.

شب با مامان جون رفتیم خرید و مامان طاهره یه عالمه لباس خرید و کلی ذوق نوه اش رو کرد.قربونت برم عزیزم . از همین جا از مامان جون تشکر می کنم که این همه واسمون زحمت میکشه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هانی
3 آبان 92 12:23
اخیییییییییی مرییییییییی مبارکهههههههه نازی اسفندی شد پس پسری انشاالله سالم بیاد پیشت