آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

هفته بیستم با فسقلوس گلم

1392/7/27 10:43
نویسنده : مریم
91 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ۹۲/۷/۲۷

با یه تاخیر حسابی برگشتم واسه نوشتن خاطرات.دیگه یواش یواش داشت یک ماه میشد . معذزت عزیزم....

بالاخره روزهای با هم بودنمون به نیمه رسید خدا رو هزار بار شکر که نصف راه رو اومدیم عزیزکم.

این روزا گرفتار تر از قبل هستم و کمتر میشه بیام البته دوهفته هم نت نداشتیم. توی این مدت بابایی به زیارت امام رضا رفت با مامان و بابا و دوستاش که خیلی بهش خوش گذشت اما من و تو نرفتیم به خاطر رفاه حال جنابعالی.فرشته

مهمترین اتفاق این مدت حرکت های تقریبا واضح تو توی دل مامانی هست که من کلی ذوق می کنم فدای دست و پات بشم که به مامانی لگد میزنی و اظهار وجود می کنیماچ

توی مدتی که بابا سفر بود من و تو و مامان طاهره رفتیم و تخت و کمد و کالسکه و بقیه وسایلت رو دیدیم چند دست لباس برات خریدن مامان جون طاهره یه پتوی ناز رنگ رنگی هم برات بافتن.به هر  حال با مامان جون یه بار هم رفتیم دکتر که مامان جون طاهره تو رو توی سونو گرافی دید . قربونت برم چقدر بزرگ شده بودی و پات رو انداخته بودی روی پات و واسه خودت لم داده بودی متاسفانه جفت جلو بود و معلوم نشد چی هستی اما مامان جون طاهره میگن که دیدن تو پسری نیشخند

اولین جلسه دانشگاه شروع شد و من و تو با هم رفتیم سرکلاس. یادت باشه از ماه پنج بردمت دانشگاه تا بچه درس خونی بشی و در راه علم قدم برداری.کمی سخت گذشت اما خوب بود.

بابا علی دیروز زفته ماموریت تهران و من و تو باز اومدیم خونه بابا بزرگ البته دیشب یه مهمونی خونه بابابزرگ دیگه بودیم (بابای بابا) اما خب بابا علی که نبود و من همش به یادش بودم.

نرگس خانم همسر پسر دایی بابا یه پاپوش خوشکل دخترونه بهم هدیه داد و گفت میگن اولین هدیه هر چی باشه بچه همون میشه و تو احتمالا دختری. برای ما که فرق نمیکنه تو دختر باشی یا پسر ولی امیدوارم سالم باشی عزیزم.فردا قراره برم سونو و امیدوارم این بار دیگه بهم بگن جنسیت رو که خریدت رو شروع کنیم و برات یه اسم نیکو انتخاب کنیم.راستی برات یه کالسکه و کریر خوشگل مامان جون طاهره خریده که قرمز و مشکی هست و مثل بنزه خیلی شیکه مبارکت باشه عزیز دلم.

قول میدم فردا بیام و بهت بگم که جنسیت معلوم شد یا باز سرکاریمخنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)