آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

من یک مادر هستم

اولین محرم زندگی پسرم

1393/9/24 12:00
نویسنده : مریم
5,501 بازدید
اشتراک گذاری

محرم از راه رسید و تو در آغوش من هر ده شب رو رفتیم حسینیه .پسر زیبای من عشق مادر امیدوارم حسینی بزرگ بشی و همیشه در سایه این خاندان پاک پرورش پیدا کنی . مراسم عزاداری رو دوس داشتی و بدون هیچ اذیتی هر شب با هم رفتیم حسینیه .مامان طالله برات لباس محرمی دوخت یه لباس خیلی زیبای مشکی پسر نازم دیگه مرد شده و میره هییت . فدات بشم آرام جان مادر.تو دیگه راحت میشینی و من عاشق نشستن تو هستم اینقدر ذوق می کنم وقتی از پشت سر نگاهت می کنم خیلی بامزه میشینی . پسر خوب من هم خوب میخوابه و هم خوب غذا میخوره و از همه مهمتر خوب شیر میخوره . امام حسین جان حافظ پسرم باش.امسال گل من سقا هم شد به یاد علی اصغر امام حسین .فدای گل وسر زیبام بشم

 

 

 

 

 

 

 

 

ا

اینم بابایی و تو و دوستای بابایی و نی نی هاشون توی حسینیه

حسین آقا و یسنا جون که یه هفته از تو برزگتره

آقا مجتبی و محمدجواد خان که شش ماه از تو کوچیکتره

خدا همه بچه ها رو واسه پدر و مادراشون حفظ کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)