آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

من یک مادر هستم

اسباب کشی مامان جون طالله به خونه جدید

1393/9/24 11:28
نویسنده : مریم
558 بازدید
اشتراک گذاری

مامان و بابا رفتن خونه جدید خونه ای که از وقتی تو توی دلم بودی داشتن می ساختن. البته خونه نیمه کاره هست ولی ترجیح دادن دیگه مستاجر نباشن و برن خونه جدید پاییز شروع شده و هوا کم کم داره سرد میشه و هنوز گاز ندارن مامان طالله خیلی دلم گرفته خدا کنه زودتر بهشون گاز بدن و یه خورده رو به راه بشن.دانشگاه شروع شده و این ترم تو خیلی بهانه منو میگیری شیرخشک نمیخوری و حسابی اذیتمون می کنی .از دست تو گل پسر ترم پیش همش منو مجبور میکردی شیر بدوشم این ترم همش باید بیام خونه و از کلاس هام بزنم و بهت شیر بدم.عزیز دل مادر تو دیگه یواش یواش داری بزرگ میشی و هرروز بامزه تر .شاهزاده زیبای من دوستت دارم
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)