آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

از دست این مامان اینترنتی دیوونه شدیم به خداااااا

1393/7/14 11:51
نویسنده : مریم
412 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی خودمم کلافه هستم از دست خودم که الکی توی نت میگردم و هی عیب روی پسرم میزارم .وسواس گرفتم به خدا .ماجرا از اونجا شروع شد که یه صبح جمعه داشتم با موبایل توی نت می گشتم که یهو به یه مطلب برخوردم علت عرق کردن پشت سر نوزاد. یادم افتاد و همیشه خیلی سرت عرق میکنه موقع شیر خوردن و خوابیدن دیگه همه جا خیس میشه تا اون لحظه فکر میکردم طبیعیه اما دیدم نه اینجور که نوشته کمبود ویتامین D3 باعث این مشکل میشه که منجر به نرمی استخوانه دیدم تو توی ماه هفت هستی اما نمیتونی بشینی من رو بگی استرس گرفتم که تو نرمی استخوان داری و با استرس رفتم پیش بابات و بهش گفتم هر چی اون بنده خدا گفت هنوز زوده بشینی گفتم نه باید بریم دکتر حالا چهارشنبه قراره بریم سفر و من پر از استرس با این فکری که توی سرمه رفتیم دکتر و آزمایش و دوباره دکتر تا آخر مطمینن شدیم همه چی خوبه و تو کمبود کلسیم نداری اما متاسفانه توی آزمایشاتت مشخص شد آهن و اسیدفولیک بدنت پایینه و قطره آهنت رو دکتر دوبرابر کرد علت کم خوابیت هم همین کمبود آهن خونت بود و خدا رو شکر تو خوب و سالم هستی و ما عازم سفر به شمال و مشهد ایشاله که خوش بگذره بهمون شاه پسرممحبت این شد تجربه که من بی دلیل توی نت نچرخم و همه مطالب رو باور نکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)