آقا مهدیار آقا مهدیار ، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه سن داره

من یک مادر هستم

نتیجه جواب ازمایش کنجد جون ما

1392/4/9 18:31
نویسنده : مریم
135 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه۹۲/۴/۸

امروز صبح رفتم آزمایشگاه و تست بارداری دادم با اینکه می دونستم توی دلم هستی اما خواستم مطمین شم و جواب هم مثبت بود .عصر هم با بابا علی رفتیم دکتر و خانم دکتر گفت که بهتره استراحت کنم و برم خونه مامان حالا من موندم بابایی رو تنها بزارم یا نه !!!!

از طرفی دلم براش تنگ میشه و از طرفی هم اگه نباشم کارای بابایی رو کی انجام بده؟

بابا علی نظرش اینه که من به خاطر تو برم .اما من دو دل هستم حالا تا نتیجه بگیریم.

بعد از دکتر به عهدم وفا کردم و رفتیم قدمگاه و حسابی دعا کردم  و نماز مغرب و عشا رو خوندیم .هفته پیش با دل شکسته اومده بودم و از حضرت ابوالفضل خواهش کرده بودم من مادر شم و اونم حاجت روام کرد.ممنونم.

شب بعد از شام بهترین بهونه واسه ساختن وبلاگ که وجود تو کنجد عزیزم هست دستم اومده بود پس این وبلاگ به صورت رسمی از همین امشب شرح حال من و تو و بابا علی رو ثبت میکنه.

خدایا شکرت که منو دوباره مادر کردی.

آخه عزیز دلم من یه باره دیگه هم شش ماه پیش مامان شدم اما بچه توی سه ماهگی سقط شد و منو پر درد و غصه کرد.تو رو خدا تو برام بمون و به من معنای واقعی مادر شدن رو بفهمون.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عسل رها
29 مرداد 92 12:56